Skärholmen

Nyyss hemkommen från skäris där jag hittade många fina saker.. men köpte bara en sak hehe..
Det blev en kjol från jc :) Skulle köpa shorts och lite mer saker på gina tricot, och först var det en mil lång kö till provrummet sen när jag äntligen kom fram till kassan efter allt ståhej behövde man visa leg om man skulle betala med kort. Och jag har såklart inte det så gick ut ur affären .. tomhänt :O
( och orkade inte ta ut pengar till det )

Men somsagt det blev en kjol, och en B&J också förresten, mamma blev nog lite rädd för inlägget nedan. Mohhaa, jag har power :)
Nej då..

Harebra & simma lugnt :) Och förresten, ring mig någon jag har tråkigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0