Bloggar jag läser:

Nu ska ni få reda på lite om vilka "stora bloggar" jag läser dagligen :)

1. Dollyblond -
Är som hon säger själv, en humoristisk bloggare och hon har en skitsnygg klädstil och hennes blogg är skitbra & rolig.
Om ni inte har sett hennes blogg tycker jag att ni klickar på länken ovan :)

2. Kenza -
Ingen har väll missat Kenza Zouiten ? Nej trodde väl inte det :) Hon har bra och fina bilder och en otroligt söt hund, Armani :)

3. Nevnarien -
Eller Elin som hon egentligen heter, tar fantastiska bilder och har mycket talang :) Hon kan också illustrera skitfint och ja, kul att titta på hennes bilder :)

Ja & så finns det självklart fler bloggar jag kollar in på då & då. Mina vänners bloggar är också ett måste att kolla in , men för tillfället har de flesta tagit bloggpaus =/

Over and out !

Kommentarer
Postat av: stina

Tycker du min hedar är en vinnare!?.

gå in och rösta på www.jessicaajansson.blogg.se



Jag är nr 2.



Tack på förhand. Kram Stina

2009-05-20 @ 18:35:45
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0