Oh oh

Idag var jag på praoen i ungefär 2 timmar, sen behövde jag gå hem. Mådde förjäkligt om jag ska vara ärlig, så hela dagen har jag sovit och mått dåligt. Fast fick i mig två våfflor senare på kvällen, det är ju våffeldagen ? ;)
Jag stannar hemma imorgon också, snälla hoppas att jag blir bättre snart. Fast febern har ju gått ner vilket är ett plus :)

Haha måste bara berätta om lite kul saker jag har sett idag :
En kameraman från tv 4 filmade två kostymklädda män när dom gick in på "bengans" en musikaffär typ.
En kille hade knallrosa byxor, modigt grabben :)
Det roligaste var det här: När jag gick av bussen för att gå hem, var det en äldre man ( kanske 40-50 år) som också gick av. Han gick lite småfort, och sen tittade han bak och såg mig. Då började han springa och titta bak och sen gick han i väldigt snabb takt hela vägen. Haha, ja jag kanske är lite läskig ? ;) Mohhaaha.


Där är kameramannen ;)

Haha , jag hade inget att göra så tog kort. Det roliga är att det står help i fönstret. hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0