dunkar musik

I brist på rubrik så skriver vi det :) Insåg just att jag har suttit i 45 minuter och lyssnat på musik :O
Brevid mig ligger engelska böckerna, dom ser inte frestande ut ska jag säga -.-
Nej jag har faktist pluggat massor , men tog en "liten" paus ..hehe..
Jaag & denise var då bäst på hemkunskapen och fick mvg, vi var klara först och var nöjda.
Haha, så skulle det ju kunna vara ? Nej men vi var bra ;)

Ojojoj hur ironisk kan man vara i ett blogginlägg egentligen ? :S

p.s om ni såg / hörde på the voice imorse så kanske ni hörde om Kjells robot, jag föreslog namnet krakel. Haha gulligt namn va ? ;) Nej men dom sa en liten kommentar till namnet, men kommer inte ihåg vad det var haha.

Ciaao

Kommentarer
Postat av: magda

Sv: Ja, Wille är jättesöt! och tack så mkt. Slängde ihop lite av mina bilder så blev det till denna bakgrund! :)

2009-03-17 @ 17:15:21
URL: http://maagda.blogg.se/
Postat av: F O U T O S E ♥

Sv: tack :) aa verkligen!



Suuperfin blogg!♥

2009-03-17 @ 17:15:51
URL: http://foutose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0