Biologi är kul.

Ja varför inte börja rubriken med lite ironi ? Nu har jag pluggat & pluggat. Suttit och tänkt exakt vad som händer var i kroppen när man äter mat. Vi har alltså biologi prov imorgon om maten & matspjälkningen. Jag tror att jag kan det mesta, har fått kolla i mammas "Människokroppen" bok och därmed förstått lite mer. Perfekt , inte sant ?

Haha nu ska jag inte tråka ut er med mer fakta om biologi , för som alla kanske vet är inte det så kul.
Måste bara säga förlåt för dålig uppdatering, får ge igen det på något sätt men jag har fullt upp just nu.

Jag, frida & olivia var i centrum efter skolan, jag har no money så ville inte hitta något som lockade mig. Men gjorde det iallafall, så jag vill ha pengar. Får väl jobba lite hos pappa för att tjäna en slant, är förresten skyldig mamma 100 spänn också, oh my !

På dansen idag fick vi förresten köra en ny dans, kul eftersomatt "Austin Powers" temat inte var någon succé för mig iallafall. Så nu har vi den här låten : " On broadway ".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0