Lite smått och gott

Lite saker som dom flesta inte vet om mig:


Jag är lite finsk, min farmor är från finland.
Jag har bytt efternamn från Gratschev till Hoff, för att mitt förra var för svårt att
stava och så för en del ;)
♥ Jag "måste" se när saker förändras, typ när timvisaren ändras m.m Haha fråga inte varför.
♥ Jag kan göra i ordning mig snabbt om jag bara ville, en gång vaknade jag halv tio
och var i skolan kvart i tio :)
♥ Jag använder bara mascara, alltså inte foundation eller liknande.
♥ Jag fick en hund när jag fyllde ett, Rasmus hette han.
♥ Jag har haft många djur tex: tre hundar, ca 12 marsvin (samtidigt ! ) 7 kaniner
 ( inräknat dom jag har nu ) och så :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0