JÄKLAR!

Jag måste ju packa! Kommer inte hinna göra det imorgon vi ska typ åka vid 10. Men äsch jag gör väl det snaart, uppdaterar när jag är klar så kan jag ju också visa lite vad jag ska ha med mig. Om nu det är intressant =)



Nu så, här är det jag packat. Okej jag erkänner lite för mycket kanske men sist vi var iväg hade jag med mig för lite kläder och det är inte kul. Och stället vi ska till ( som jag kom på heter Selarö )


Långärmade tröjor, till kvällen och så.

Vanliga linnen

Shorts & Kjol

Tjocktröjor :) Den till höger är stor och skitskön, och man måste ju visa att man är 08a ;) Även fast dit vi ska ligger i sthlm hehe.

Underkläder & Bikinis. Jag måste måste måste bli brun!

Byxor, och bara ett par jeans faktiskt.

Och sist men inte minst. Necessär, pengar, laddare till kamera & mobil(ej med på mobilen) , Gossipgirl böcker, solglasögon, högtalare & headset.
Självklart kommer kameran med och datorn.

Kommentarer
Postat av: adina

vad fina bilder på headern!

2009-07-26 @ 23:33:35
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: J*

Najs blogg!:D

2009-07-28 @ 16:19:51
URL: http://jelenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0