prao ?

Shit shit shit , ja när jag säger shit tre gånger i rad är det något dåligt. Vi har prao om (ganska många veckor) men man ska lämna in en lapp om praoen ( ? ). Var hos skolsyster idag, det var inte att jag var sjuk eller något sånt. Alla skulle gå dit, det gick väldigt bra. Hade inga direkta problem :) Mätte mig och nu vet jag att jag är 170 cm lång.
Det är konstigt, jag har alltid kännt mig som en kort person ? Eller ja inte kort kanske men iallafall medel. Fast nu kanske jag bara verkar lång eftersom att mina kompisar är korta hihi. Näe jag driver bara, men ja det är bara så.

Jag har  tänkt nu och har också bestämt mig för att ni ska få veta lite mer om mig. Det finns många saker jag inte har delat med mig av, både för att jag "skäms" och för att jag inte orkar berätta saker bara. Så här kommer fakta om mig , både ointressant och lite mer intressant :)

* Jag är mörkrädd, inte när det typ är mörkt i ett rum, men när det är mörkt ute... :S
* Jag är 14 när jag slutar nian. Ni får räkna ut hur själva.
* Jag har alltid gillat att rita , men det är bara med blyerts. Jag kan verkligen inte rita med färg ?
* Jag har alltid gillat att stå på scen, nästan hela tiden när vi hade gäster dansade jag, klädde ut mig , sjöng eller något sånt för gästerna.
* Jag har i nästan hela mitt liv  haft djur, fick en hund när jag fyllde ett.


Kom inte på något mer just nu :P

Nu blev jag väldigt sugen på att fota, men vad ? Ute är det mörkt, jag får väl hitta på något att ta kort på :)
Ha en bra kväll, nu ska jag titta på vänner :)


För det första, nej jag var inte seriös när jag ritade den här och för det andra. Jag vet att friends märket är fel :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0