Fridays is the best



Åhh vad jag bara vill ta mitt täcke, lägga det på golvet och tända en brasa med en kopp te bredvid.
Så skulle jag kunna göra, istället ligger jag i sängen och tittar på vänner :) Eldbilden ovanför är en bild på min kamin, det är en mobilbild som ni kanske ser , hehe.
Idag var det en vanlig dag, vi hade dans första gången med Fanny vår nya danslärare. Hon verkar jättebra och hur snäll som helst :)  Vi ska prova på olika stilar den här terminen, bland annat kanske cheerleading :D Och vi ska göra en "showig" slutkoreografi. Ser verkligen emot den här terminen med henne !
Ikväll är det ju let´s dance, med blondinbella bla. Om jag ska vara ärlig gillar jag inte henne så mycket, hon är jätteduktig som har jobbat upp sig så högt , men jag tycker bara att hon har påverkats så mycket av kändisskapet.

Förresten, jag behöver lite tips på vad jag ska skriva om i min blogg :)
Hejdå ! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så enormt mycket! Vad glad jag blir! :D

2009-01-09 @ 19:28:40
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0