2009

Hejsan alla, det här blir mitt första inlägg iår :)
Nyårskvällen firade jag hos Denise med Sanna, vi åt god mat, kollade på fyrverkerier och pratade :)
Jag har inget speciellt nyårslöfte iår, brukar inte ha det. Bara att ha kul antar jag!
På torsdag börjar andra terminen av åttan och då får vi se vem som ska börja i våran klass. Kulkul.
Nu tittar jag lite på tv, ska nog fixa min design snart också, ska fråga om jag får låna mammas dator för den "stora" datorn är väldigt seg -.-
Ha det så bra sweeties, och ha ett bra 2009 !

Kommentarer
Postat av: Rosita

Kul med någon ny.. :)

2009-01-03 @ 19:11:56
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0