trött..tröttare.. jag

Hejsan, kan redan förvarna er om att detta nog blir ett tråkigt inlägg :P
Sitter med näsan i so boken, sjukt trist och jag fattar fortfarande ingenting. Kan någon typ trycka in all info i mitt huvud? :)
Trevligt var det igår , jag och pappa gick hem vid 5 så jag är trött ! Men kan inte gå och lägga mig för jag måste plugga.
Varför ska man egentligen veta vad som hände 1794 eller något sånt. Onödigt ! :)
Funderar på att ta lite te och plugga mer so.
Ha det så bra babys , nu ska jag fortsätta fundera på hur personer kan förändras på så kort tid..

Kommentarer
Postat av: anonym

Hejj, såg att du hette ttyp på pea förut och älskar det namnet så det vorre skit schysst om du kanske kunde tänka dej att radera den så jag kan få namnet ?? det vorre as schysst, skulle var skitahschysst( vet att jag sagt det ngra ggr men det vorre verkligen det) ps: schysst blogg! :) <33

2009-02-09 @ 11:50:01
Postat av: josefine

svar till anonym:

haha visst, är aldrig inne där iallafall :P

2009-02-09 @ 18:19:20
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0