Semla semla semla ..

Haha ja rubriken är för att jag har brist på rubriker :) Men vi gjorde semlor på hemkunskapen, eller ja en semla. Fler orkar man inte :O Ja nu sitter jag och tittar på joey igen och funderar på att skriva ett likadant inlägg som det nedanför. Mohahaa jag känner mig eviil, hahan nej men mamma lyssnar på en ljudbok 24 7 om en psykopat och då får vi lite lust att vara taskiga för att båda vi känner att vi aldrig säger ifrån :P

Nog om det , jag funderar på att fota lite men allt jag har att fota på har jag fottat... hmm jag får hitta på något :)
Ha dä bre. Uppdaterar om jag tar någon snygg bild ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just så, way to go!!Heja, Heja!

2009-02-17 @ 19:42:58
Postat av: Tessan

=)!!

2009-02-17 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0