Ny dag, ny design

Nu tycker jag att vintern är slut så nu ändrade jag lite i headern så den blev vårigare. Eller rättare skulle bli vårigare hehe..
Idag har jag dansat mycket, på gympan körde vi afrikans dans haha det var kul men man kände sig smått fånig.
Sen provade vi på hip hop dans och allt vad det innebär ( breaking, popping & locking ) på fredag ska vi köra house :)
Kulkul, vi fick veta resultatet på spanska och matte provet, jag är väldigt nöjd med spanskan och lite mindre nöjd med matten (A) Dessutom fick jag frånvaro från matten igår ? Ja igår skrev vi provet men jag kanske var hemma och skrev provet eller jag förstår inte hur Fredrik tänkte ?
Jaja, det går väl att fixa.

Jag är jättepigg just nu bara för att jag somnade framför tvn vid halv 5 och sov till typ 6. Så ja nu somnar jag väl antagligen vid 3 och är skit trött i morgon, menmen ...

Lov snart och det ska bli skönt att komma iväg från allt skit.


Haha väldigt dåligt redigerat men jag lekte lite med en bild på ett gelehjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0