Kryssning.

Hejsan, om någon undrar var jag har varit så ska jag berätta det nu :)
Jo jag var någonstans i Ålands hav, nämligen på kryssning !Vi lekte lite rika och bodde på en suite , niice ! :)  Väldigt roligt, och jag tog rätt mycket kort. Dock med mobilen, men orkade inte ta med kameran dit.
Inatt var det någon som hoppade från en annan båt, så vi gick iland på åland senare än beräknat.
Nu ska ni få se lite bilder där ifrån istället för att jag ska berätta massa saker, för man säger ju att bilder säger mer än 1000 ord. Eller hur ?



Från hyttfönstret :)

Jag framför fönstret.

Drink ;)

Jag i birkabadrock, och birkatofflor ;)

Vardagsrummet/ mitt sovrum.

Stockholm på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0