Host host..

Usch jag har hosta och är förkyld, damn sverigeväder säger jag bara. Och så fort man tänker " åhh sol, nu blir det nog vår" så snöar det dagen efter.. hmm. Vi fick tillbaka so proven idag och jag är inte nöjd seriöst jag hatar våran lärare, bara för att jag skrev lite saker som jag hade hittat på internet och så. Nej men då ger hon mig minus för att hon inte kan något annat än det som står i boken ! Och så ska såklart fjäskarna få högsta betyg och gå runt och säga : vad fick duu ? Med ett stort fejkleénde på läpparna. Grr.. vad jag blir irreterad.

Nej förlåt för klagningen , men man kan väl inte vara nöjd hela tiden ? Och jag är också mänsklig så jag får faktist också visa känslor, eller ? Haha nej ni ska jag kanske vara lite gladare. Jag hittade massa gamla bilder som nu finns på facebook, så ni som har mig där checka in dom ;) Ni andra, ja ni får göra vad ni vill :P
Nu tittar jag på Joey och lyssnar på musica, funderar på att göra mitt första videoinlägg. Har sagt det förut men jag lovar att det här året ska jag göra det. 2009, nu gäller det.

PRAO ! Ojojoj det har jag inte hittat och vi ska lämna in blanketten på fredag. Shit , dubbel shit !


Haha gammal bild på mig när jag hoppar på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0