Kom på att

Ja vet ni vad jag kom på nu mitt i natten , att det är bara en vecka till skolan börjar. En vecka till man får press på sig att göra alla prov osv, ja allt man gör i skolan har man fan press på. Det blir jag inte glad över, kan nästan slå vad om att första riktiga skoldagen kommer någon lärare ( troligen engelska ) säga ja nu har vi tio sidor i läxa att kunna utantill tills i övermorgon. Eller något sånt, ja bara mina funderingar men jag får lite ångest när jag tänker på det. Så nu ska jag tamigfan njuta av de sista dagarna av sommarlovet 2009.

over and out.



hahah den mest passande bilden jag kunde få fram på google..

Kommentarer
Postat av: Matilda -

ffin blogg =)

titta gärna in hos mig och släng

en kommentar!

ha en bra dag, kram =)!

2009-08-13 @ 11:27:25
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0