Haha oj då

Nu ska jag sluta lägga in tråkiga inlägg som typ: jag har tråkigt blablabla.
Nej istället kan jag berätta vad som hänt denna vecka. Typ i ordning.

* Jag , denise , adde & cricke badade hos adde.
* Vi hade "filmkväll" senare, såg beerfest eller vad den hette.
* Min mobil är broke, och inne på lagning. Så jag har nu min gamla K810 någonting, bättre kamera än min andra så funderar på att ha den även när den andra är klar. Så får pappa min c902 och jag den jag har nu. Det är inte så komplicerat som det låter, jag är bara dålig på att förklara ;)
* Skolan har börjat *suck* så nu går man i nian också.
* Jag har planerat hela nästa år. Okej jag driver, men jag vill iallafall åka på språkresa med några vänner, man kan ju alltid drömma ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0