nattbloggning

heey, jag har tråkigt och kan inte somna. Okej jag erkänner, jag har inte ens försökt... men iallafall.
Kollar på bilder och tänkte försöka lägga ut bilderna som jag lovat.


Storfiskaren ;)

Redigerat färgerna lite, men tyckte att bilden blev snyggare då.


Jag ser skitblek ut.. :( Men min klädsel matchar iallafall med bakgrunden ;)

Och sist men inte minst, en bild som jag tycker blev jäkligt häftig. Tagen i "grillkåtan" där vi spenderade ungefär 99% av kvällarna :)


Det är alltså glöden man ser för er som inte förstår ;)


Kommentarer
Postat av: eighteenkaratgold

tack, cool bild

2009-08-10 @ 02:51:22
URL: http://eighteenkaratgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0