drömmande hund

Sitter i soffan, kollar på tv, lyssnar på musik och även min hund som drömmer något så han skäller lite tyst och sparkar med benen, funderar på om jag ska köpa hårfärg imorgon och färga håret ( färgen jag har är blä, det ser grått ut och är typ inte ens någon färg )
Ja när man är tjej kan man göra flera saker samtidigt ;)
Det blir nog shopping imorgon med, i stan isåfall. Och det tackar man ju inte nej till, det dåliga är att mina pengar håller på att ta slut. Fast det är väl egentligen bara för att jag är "van" med att ha pengar nu sen min födelsedag haha.

Jaja nog om det, jag är själv hemma och har tråkigt. Punkt slut.


Bjuder på mig själv helt klart haha jag ser galen ut på den vänstra bilden och ja nej men äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0