I LOVE NY



Idag gick jag runt med min I ♥ NY tröja och från det började jag nu tänka på när vi var där. Åhh nu vill man ju bara åka tillbaka och aldrig komma hit igen.. Nej då, jag skulle nog vilja komma tillbaka till inte så längre kalla Sverige :)
Hihi, angående bilden är det sakerna jag köpte, tog kortet på hotellrummet och om jag inte minns fel har jag visat den förut, men en bild är ju alltid en bild ;)

Apropå ingenting,  ni missar väl inte att självaste stockholmsflickan ( eller som vi kallar henne : Rebecca ) är med på tv idag, 18.45 - 19.15 Läs lite mer om det på hennes egna crib ;)

Harebra people, nu ska jag vänta på klockan tills den slår 18.45 ;)

UPDATE :
BRA BECCA DU ÄGER , :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0