April april..

Nej jag ska inte sluta blogga, ingen som reagerade vilket gör att jag känner att jag kanske ska sluta blogga iallafall ?
Jag har inte blivit lurad idag iallafall, tror jag.. På the voice sa dom ju att Jacob sände för sista gången idag. Har sagt hela dagen att jag inte tror på det, antingen är det sant eller så är det bara ett väldigt stort sammanträffande att det hände just idag. Hmm.. Nej jag vill inte tro på det :)
Hmm.. men medans jag grubblar på det kan ni kolla på mina skills, jag kan nämligen klona mig själv ;)




Och sen kan jag bjuda på en liten bild på moí som blondie ;)



Haha liite stökigt bredvid, men sånt får man helt enkelt leva med :) Och jag har då på mig en peruk jag köpte till pappa idag, han ska ha på sig den på lördag då det blir 80tals fest för parenteserna ( haha jag brukar säga det istället för parents ;) ).

Jaha, nu ska jag nog sova, börjar 11 imorgon som vanligt dåda. Skit skönt !

Kommentarer
Postat av: Madde

du skulle ju kunna göra 1000 ilägg om hur man ör coola bilder i photo shop eller vad du nu gör dom i :D

skulle vara jätte kul att läsa :D:D:D:D:D

2009-05-27 @ 15:43:26
URL: http://scotts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0