a boring day with a fun end.

Ja rubriken beskriver min dag!
Jag var hos liia efter skolan & vi tittade lite på tv, åt tacos, och så :)
Orkar fakist inte skriva mer om dagen. Inte så mycket kul har hänt. Förutom att vi(jag ,dezzi , frida & sanna) blev intervjuade av några från gymnasiet tror jag.. iallafall de frågade vad vi hade för fördomar mot emos ? Och var vi troligen kunde hitta emos. Första sa typ skolan och så, sen sa killen som filmade (med en digitalkamera, så gud vad seriöst det var :P) att han skulle fråga igen och vi skulle svara plattan. Så då frågade han igen och alla sa lite tyst, ehh ja plattan?
haha !

idag hade jag på mig:
Vit bas tshirt från hm.
Svart liten väst från hm.
Svarta jeans från cheap monday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0