Fondueboden.

Har precis varit på fondueboden och vi åt såklart fondue. Det var super gott !
Ida min syster fyller ju somsagt 7 år idag, och hon har fått lite kläder, böcker , super mario spel och nintendo ds lite : ) (rosa) . Och så har jag ju dansat idag, både efter och i skolan.
Imorgon kommer Marie & Patrik ( min morbror och hans "fru") och kanske mina kusiner hit och äter middag :) Ganska mycket för att fira Ida. På söndag blir det kalas -.-, 30 6-7 åringar i en skola i några timmar.. phuu.
Haha och jag ska ha en slags station där jag ska göra något, haha vet inte vad. :P


puss josefine


 toblerone ;)
efterrättMin halsduk :)
Sex and the city filmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0