Fredagkväll woho?


                             Frida och Line                                                                                       Close up.


Hoola, nej fan. Det påminde mig om att vi har spanskaprov på torsdag -.-. Haha, nu visste ni det ! Idag blev vi typ klara med vårat garage som jag , Line och O jobbar med. Det kommer bli skitbra ;) Om vi får igång den det vill säga.

Vi fick lösenordet till praktikpoolen idag på so:n och vi hade vikarie igen på matten. Väldigt skön och slapp dag. Ja våran mattevikarie, som vi hade i sjuan på svenskan. Fast då sa hon: Ähh vafan det är sol ute kom så går vi och leker. Fast vi kom inte på någon rolig lek så vi satt på en gräsplätt i en timma och lyssnade på musik, ja lite svenska lärde i oss iallafall ;)
Näe men åter till saken, hon är ifrån dalarna så hon har jätte rolig dialekt och hon säger hela tiden: Amen vafan, nu får vi hålla käften. Med sin roliga dialekt :) Ja och så är ju våran mattegrupp så kul att alla försöker få henne att bli sur fast hon typ bara garvar.

Okej nu fick ni reda på väldigt mycket ointressant men jag känner att jag inte har så mycket annat att snacka om. Vi fick kläder på dansen, och jag var med Denise i centrum. Imorgon blir det tjejkväll, dans och kusiner som gäller. Nu sammanfattade jag det bra !

Adios. Fan, kom på det igen !

Kommentarer
Postat av: Carolin

Sv: Tack detsamma ^^

2008-11-29 @ 01:53:31
URL: http://carowlin.blogg.se/
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

Svar; tack så mycket, och ja!

2008-11-29 @ 23:13:53
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/
Postat av: Ida

ha en bra söndagskväll!

2008-11-30 @ 15:23:29
URL: http://idaelw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0