En vanlig skoldag.

Hejsan , idag tänkte jag faktist lägga in lite bilder, fast det blir mobilbilder och kanske andra bilder ikväll. Det går ju inte att överföra direkt till den här datan , man måste först överföra till mammas och sen hit. Ja det är komplicerat menmen :)
Idag i skolan gjorde vi inget speciellt , fick sluta en timma tidigare. Och ja inget direkt kul.
Efter skolan gick jag och Denise till Olivia, vi gjorde inte så mycket och jag gick hem vid femtiden.
Nu är jag väldigt trött så jag skriver inte så mycket mer, ha det bra sötnosar.





adios

Kommentarer
Postat av: Liia

Haha, sötnos ;) <3

2008-11-27 @ 21:05:07
Postat av: emmich

har du inte smakat chailatte?

Det är hur gott seom helst!:)

2008-11-28 @ 18:30:02
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Sabina-16 och mamma

Sv: Ahw, tack så mycket! :)

2008-11-28 @ 23:27:48
URL: http://ssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0