shululu

haha ;) jo dagen  har varit okeeey, so prov på morgonen .. ^^ men det gick väl bra , hoppaas dt för jag, fripps , dezzi , sanna & matilda har bestämt att de 3som får sämst på provet ska strafffas.. haha ;)
ja vi 5 gick till dezzi efter skolan, vi skulle egentligen till trehörningen men vi pallade inte :), vi gjorde massa olika små danser som vi skulle visa upp på talangjakten den 4 juni.
sen skulle matilda, sanna & frida åka hem så jag & dezzi följde me dom till busshålsplatsen, sen gick jag & dezzi till dezzi.
vi sjöng ( eller dezzi sjöng , :P ) & sånt haha .. :) sen gick jag hem & nu sitter jag och läser FRIDA ,ska snart se på ugly beetty , ( och sen självklart desperate )
dt blir ingen dagens outfit idag men jag hade på mig den här tröjan :

ha dt bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0