salami(s) ;)

haha , ja ni kanske undrar om rubriken ? jo dt var så här : vi ska snart ha so prov & då handlade det bland annat om stadsstater i grekland, det var typ : thermopyle, athen, sparta, marathon och då salamis .. haha det uttalas typ
saalamis asså med långt a i början (A) men alla sa salami(s) om ni förstår.. då skulle jag säga :
haha gurra sa ju salami, men konstigt nog ( och roligt nog ) sa jag såhär : haha gurKa sa ju salami, alla typ stirrade på mej & började asgarva , jag med självklart.. & jag vet inte vad jag sa gurka för .. hhaa, mjo jag har tråkig humor ;).. hur som helst , idag har typ alla varit på "konstig humor humör", så ja ni kanske förstår hur dagen har varit ;) .. dagens outfit :




¤ Blå tuptopp - Gina tricot
¤ Korta ljusa jeans - fornarina
¤ Blå kofta ( som inte är med på bilden ) - Gul Blå

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0