:D

jippi eller vad man ska säga ;) jag hittadee usb sladder till kameran  & nu kommer ni att få se måånga fler bilder :) , dessutom sa mamma att jag fick välja en skolavslutningsklänning på nätet ;)
jag kan börja med dagens outfit :
 
¤ marinblå tröja - gina tricot
¤ korta (avklippta) ljusa jeans - fornarina
& på bilden har jag också mina pilotglasögon.. :)
dagens "inköp"
( allting är från gina tricot .. :) )

Korta jeans shorts 299 :-
Blå tuptopp 149:- (tror jag)
Vit t-shirt med texten : I <3 sunset 99:-
Rosa linne med texten : I <3 pink 99:-
_________________________________________________________________________________________

här är några bilder på våran tomt, & när vi grillade m.m

 studsmattan & lekstugan och sånt ;)  Våra hundar svea (till vänster) & Pontus (till höger) ;)
 mammas plantage, hon ville att jag skulle visa den ;)
  Solverandan, jätte mysig !  matplatsen :)
 älskar grillat <33
sista bilden blir på min syster när hon hoppar studsmatta :)
 

Kommentarer
Postat av: ddezzis

haha (AA) cp foot jossi (A) på din bild på pink (A) hahhah sånna saker händer även de bästa ;) §

2008-05-19 @ 10:14:46
URL: http://dezzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0