tips

ja nu har jag testat lite nagellack som jag tipsar om :)
bilderna är inte de färgerna jag tipsar om men det är så de ser ut.


1. Isadora Wonder Nail:
extra long lasting , quick dry
Färg 183 poppy red

Ja resultatet blir väldigt bra, och det torkar snabbt.
men jag tycker inte att den håller så länge

Den får betyget : 3/5



2. O.P.I Nail Lacquer:
färg : Lazy Daisy Pink

Bra resultat och fin rosa färg
den håller rätt så länge.


Den får betyget : 4/5


 
3. Maybelline:
Express finish Fast dry Nail polish.
Färg: Soft bronze 45 PLATINUM

Ger ett bronsaktigt resultat och passar
enligt mig till guld.

Den får betyget : 3/5


4. Rimmel :
60 seconds Nail polish
Färg: 561 Magical

Cool och lite annorlunda färg ( den är lila ).
Den ska torka på 60 sekunder
och det tycker jag faktist att den gör.

Den får betyget : 2/5 (är egentligen inte för så mycket färg)



5. Mavala
S-T GERMAIN nail color cream
Färg : Geneva 26

Väldigt fin färg och det är nog en av mina favoriter.
Torkar rätt så snabbt och ger en fin färg.

Den får betyget: 4/5

Det var alla, självklart finns det måånga fler som jag gillar, blandannat genomskinliga som ger ett väääldigt naturligt resultat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0