onsdag,

guud vad tiden går snabbt , asså skolan slutar imorrn .. & jag börjar snart åttan ..
aja , det har varit rätt kul dag, vi har städat & haft talangjakt. haha jag & 5 till visade upp en dans till crash , det var jätte pinsamt haha men men , förutom vi så var det 3 till som visade upp haha :P det var en kille som spelade trumpet som vann. Haha jaja , sen fick jag besked om jag kom in på danslinjen ..
JAG KOM IN ! I A2 ;) det betyder att jag "hoppar" över ett år i danslinjen. Dezzi kom också in i A2 :D grattis ;)
och olivia kom in i A1. sen vet jag inte vad de andra kom in i :P
ja nu ska jag försöka hitta min kamera sladd. hmm..
ha det bäst ;)


Kommentarer
Postat av: Jenna

snart får du betyg :D

hoppas du får en bra sommar

2008-06-05 @ 13:42:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Cassie

Grattis gumman.<3

haha jag kom typ in i A1 e fan förvånad att jag ens kom in :S

Puss älsk <3Jusste ring mej nån gång, saknar dej jättemkt(aa) <3

2008-06-07 @ 23:43:31
URL: http://cassiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0