lista

nu har jag inte lagt upp en lista på jääätte länge , så då  gör jag dt nu(A)

Har du åkt moped någon gång? Ja, eller om fyrhjuling & vespa räknas ?
Har du busringt någon gång? Ja tihi.. :)
Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? hmm, njaa näe. NEVER 
Chips eller popcorn? Chips såklart
Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice !
Favoritchoklad? mm marabou ;)
Har du vunnit en prispokal någon gång? Näe.
Är du bra på matlagning? Haha ni skulle se mig framför spisen ;)
Klarar du att tanka själv? haha nääe ? eller har aldrig provat :P
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ibland.
Har du ringt något betalnummer? ääh näe,
Kan man vara vän med sitt ex? Jora

När besökte du ett sjukhus senast? Ähh.. har inget minne av att jag varit på ett sjukhus. ?
Vad är du tacksam för idag? hmm.. vet faktiskt inte :S

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Jora, eller beror på vilken ;)
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren självklart !
Brukar du sjunga i duschen? Haha aa, fast inte bra ;)
Laddar du hem musik och film från internet? Nääe .. *-)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa & köpa godis (A)
Tänker du mycket på ditt utseende? jo är rädd för dt.
Är du mörkrädd? Ja, är faktist dt  !
Vilken färg är snyggast? Rosa, ;)
Tycker du om matte? jora det är rätt så kul :D ( obs skämt ;) )
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? ääh, beror på hur ljust det är & hur mycket ljud det är. Men annars 9-10
Har du piercing? jo, i öronen :P
Vart skulle du helst vilja ha piercing? vet inte , kanske naveln
Vem/vilka är den viktigaste personen i ditt liv just nu? Familjen & mina vänner
Läser du ofta böcker? Jo ibland, om jag hittar någon bra i bokhyllan. :P
Vad slösar du mest pengar på? Kläder, godis ibland, småsaker, och smink
Vill du gifta dig? Jora
Vill du ha barn? Jora
Vad dricker du för alkohol? Jag dricker inte.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej eller jo har slagit nästan hål i tinningen..
Gillar du att dansa? Ja såklart älskar att dansa :D
Är du flygrädd? aa har blivit det de senaste året.
Tror du på ett liv efter döden? Näe , eller har ingen aning om vad som händer :P
Biter du på naglarna? Nej, men däremot förstör dom på andra sätt . :(
Är du beroende av något? Jo . godis & datorn om den är på (A) (annars orkar jag inte sätta på den..) 
Vilka internetsidor besöker du varje dag? publishme ;) & bloggkoll

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Rätt glad, men förkyld.. -.-
Favoritgodis: Ähh surisar, choklad. Allt !
Är det nåt du inte äter: Haha jo, jag är kräsen när det gäller mat (A)
Kläder just nu: En vit lång tröja och beiga shorts.
Musik just nu: Inget, eller ibland kommer det upp några musiksnuttar från tvn..
Vad sa du senast: Ähh.. Tror det var : Vad är det? till pappa (A)
Saft eller alkohol: Saft, :)
Längd och vikt: Längd 167. :) & vikt  ;)
Hur många kuddar sover du med: 2, en på varje sida (A)
Favoritväder: Sol såklart?
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En kompis, Min mobil & Min kamera :D ( det är ju säkert fint på ön ? ) (haha låter inte jag liite dum nu ;) )
Bästa film: Ähh.. Massor
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha aa. En på dagis som hette robin tror jag ..
Tror du på mirakel: Nja, ibland
Är du kittlig: Nej men låtsas ibland ;) 
Största svaghet: kommer inte på något just nu (A)
Bästa bok? Ingen aning.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hmm.. Läsa andras tankar tror jag, tycker det verkar kul ;)
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? näe tror inte dt.
Gungar du på stolen? Jo ibland. :)
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster, ibland höger
Hur många syskon har du? 1, en lillasyster.
Är du rädd för blod? Nej inte rädd, men mår illa om jag ser mycket blod..
Saltar du på maten? Näe ibland, mest på grillat :)
Gillar du att sjunga? Ja. Fast tror inte att andra gillar det ;) haha
Anser du att du är stark? Joora skitstark.. 
Vad gör du om du får hicka? pratar på som vanligt även fast dt är störande ;)


sååå nu vet ni lite mer om mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0