ojoj,

soorryy, har inte orkat (inte  varit inne på datan) på sen i söndags tror jag, mihi men idag började skolan igen ,  hauhau (?), tydl, har Elin slutat :S, haha & så hade vi tråklektioner! som vanligt dåra.
& på gympan fick jag reda på att vi ska ha vinteridrottsdag AAAH ! va fan ska man ta, romme låter kul men vad jag kommer på finns dt mest minus me d typ :
- kostar 295:- (tror jag) bara för att åka dit (+ liftkort)
- jag kan inte åka skidor :$
- lång bussresa
- igen jag kan inte åka skidor, & va finns dt åh göra då :S
- man måste samlas 6.15 (!!!!!!!!)
ååh , & så fanns dt typ vandra, skridskor & skidor i flottsbro !
hur som helst har jag & mamma varit i skääris, köpte ny väska :) & klippte mej. Så tittade jag på pumps , men fanns typ bara i storlek 35,36,37,40,41 & jag har självklart 38/39 ;S
aah så de va min tisdag , nu ska jag kolla runt lite, !
Puss & hej leverpastej, (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0