löördagskväll (:

Hejhej, är hemma mee liia, hon ska sova här idag.
igår sov jah hos henne, för vi skulle gå till dansen tillsammans idag.
ja nu är allt igång igen..
ska lägga in lite bilder på min toalett som är färdig :D men inte nu (A)
thaha jo så jag & liia har sett på "john tucker must die" rekomenderar den ! dn är jätte bra :D & så såg vi på bring it on in to win den var också bra.
Vi åt pizza & så köpte pappa godis till oss :)
imorron ska jag på dans igen, fast hos sara , men sen ska vi (jag & dezzi) få hoppa upp ganska mkt, det är för lätt. & som jag sa va jag på dans idag , hos Anna.
Haha dt var jag , liia, cassi, dezzi , sanna & några mer , ärligt, så var dt ganska svårt .
Kände mej inte så bra på att dansa jjust dåå :$

hejhej. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0