´...

haha, sov his cassi igår & jaa vi skulle vara uppe heeela natten (fråga mej inte varför) & så , så vi gick ner & typ spela kort i 5 min , sen åt vi chips & banan (: thahah, & speela pingis .. hahaha,  & sen sa cassi att jag hade jäävligt mycket energi så jag sprang runt pingisbordet fleera varv (; japp sån är jag ^^ , men hur som helst vi soomnade nån gång runt 4, aas trötta & det blev inte bättre när någon ringde & väckte oss hela tidn :@ usch. blir så jävla trött på såna personer , dom har ju fhan inget liv :S , men men, vi har ätit frukost precis & hade typ ett jäävligt roligt samtalsämne, emosar, glömma bort killar(?, ja cassi fattar), drömmar & sånt skit,
& näär vi drack t , så tog jag tahiti (intressant jag vet men behövde bara skriva dt) & jag typ skrek TAHITI skit många ggr. haha ;) jaja nu så ska vi väl göra ngt annat 

Puss !image3 gillar väskan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0