(;

haha , asså jag & cassi har typ skit tråååkig humor äälleh ? (:
kingis spelar pingis ;) haha typ bara vi som fattar ? (AA)
men äärligt skulle vi ha den där pingisfesten eller ? ;) haha asså faan va kul man kan ha , & när vi då spelade pingis så fick jag värsta utbrottet & skrek : jag är handikappad & urladdad! & sen "laaddade" jag upp mej igen haha asså inget slår dee ju ? men jaaja ! nu ska vi typ göra något annat (A) haha kanske singstar som igår ..
singstar människor ! haha jag blev wannabe ;) 
..tog "lite" kort med caassis mobil ;)

Puss & Hej <33

Kommentarer
Postat av: cassie

thih,

kingis spelar ´pingis, älsakr dej sötnoews

2008-01-03 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0