hehe...ojj

jag har inte skrivit något sen i onsdags FÖÖRLÅT  !
så här är min vecka
torsdag:
började 8 & hade bild i två timmar "/ sen hade vi engelska prov :S:S:S usch ..  & efter dt slutade vi då gick jag hem till liia & så . Vi gjorde makaroner till lunch & spelade kort (A) thaaaha
fredag: tråkig dag i skolan så inga kommentarer om dt. Efter åkte jag liia & louise till centrum & köpte presenter till Dezzi & Sanna , vi var där till typ fyra , sen köpte vi godis fast inte louise för hon skulle på dans, jaja men sen gick vi till dezzi en stund & sen till mej. Ja & då åt vi tacos, & tittade på Simpsons movie haha (; och åt godiset , :P sen tittade vi på vänner i typ en kvart sen somnade vi,
Lördag: ja vi gick upp & åt åhh sen gick vi till Dezzi, där skulle dezzi bränna låtar till cd , till festen , sen gick vi till dansen. efter dt åkte alla hem & jag fixade mej, sen kom lollo & sen liias familj , vi åkte till sanna på hennes åh dezzis fest. så här var dt typ:
i början så hade vi inte så mkt att göra , men sen körde vi dans stopp ( haha , men dt var kul :P ) & alla typ dansade som galningar. sen så sprang typ alla runt & körde vi limbo, thhaa ! menmen , efter dt gick nästan alla in till Sannas brorsas rum & vi släckte lampan och så satt typ alla där en stund, sen gick vi in i sannas rum igen & dansade . ja typ så :P
sen åkte jag & liia hem till mej & somnade :P
Idag ( söndag ) : ja jag vaknade vid 10 typ, så åt jag frukost , sen åkte jag , pappa, ida, olivia , sara, helen, mange (mihi) till heron , & bowlade ! haha dt va skit kul, och jag gjorde faktist 3 strikes :D vi åt & sen åkte liia till dansen, & nu är jag här och ska snart dansa jag med, :P thaaha vi ses ! ( kanske ;) )

PUUSS
 

Kommentarer
Postat av: victor

du e söt

2011-06-06 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0