Julmys med vännerna.

Nu har vi haft julklappsutdelning :) Och nu kan jag också avslöja att jag ska köpa julklapp i new york till rebecca!
Själv fick jag av Sanna, tack så mycket :) <3 Bilder kommer längre ner.
Efter julklappsöppningen drack vi "hemmagjord" chailatte och fikade lite , det var gott :) Imorgon är det sista riktiga skoldagen år 2008, fast man kan ju inte riktigt kalla det skoldag. Vi ska titta på film på nästan alla lektioner.Och så börjar vi tjugo över nio för att våran spanskalärare är borta, det är ju chill :)
Jag lägger också in lite bilder från i fredags, men tyvärr inga från idag för jag hade inte med mig kameran. Kanske snor någon bild från mina kompisars bloggar, mohaaha.

Jag fick :
Dumle klubbor, snören och resepaket med bodylotion, bodyscrub och showergel.






Haha lite kul bild jag tog på mig vid kaminen :) Japp jag har kamin i mitt rum ;)
Här kommer fredagsbilderna.
Söta Emma och söta Cornelia :)

Dukning ;)
 Sötkusin Lukas posar haha :)

Cornelia :)
Haha Lukas är ju bara för härlig ;)

Ciaao


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tävlingen du var med i är nu avslutad :) Vinnaren hittar du i bloggen!

2008-12-17 @ 20:22:07
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0