Julgran i högsta hugg

Imorse när jag vaknade klädde pappa och ida granen, vi skulle egentligen inte ha någon gran i år för att jag och mamma inte är hemma runt jul. Men pappa köpte en jättesöt ganska liten gran till ida :)
Lite julklappar ligger det också under granen.
Igår såg några på bio, kommer inte ihåg vad den heter men har för mig att dezzi sa att det typ var som titanic, hur som helst vill också se den. Med vem vet jag inte, kanske pratar med becca och louise.
Nu börjar snart en julfilm som heter julfritt , jag älskar julfilmer dom är alltid så bra :)
Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Denise

den är inte som titanic:P den är lika bra! .. asså titanic är ju en av typ livets bästa filmer. och jag kan inte riktigt välja vilken som fick mig mest. ! Twilight är basserad på första boken av S.meyers böcker ! den är skit bra och handlar om typ en vampyr.. haha låter inte så bra men den äger ! nu ska jag fortsätta läsa boken ! bye <3

2008-12-21 @ 18:22:44
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0