staan

Kom på att jag glömde säga att vi var i stan idag ! & där handlade jag svarta cheap monday jeans, marinblå cardigan (hm), skolkalender & några pennor.

Usch , sommaren har gått så fort ! & halva sommaren har slösats bort med regn ?! tur att vi var i italien så vi har fått lite sol iallfall. Hoppas att ett högtryck kommer så hela augusti är sool ! för hittils har det ju bara regnat.

Det var ju som en del kanske vet sista allsång på skansen idag ! & då känner man värkligen att sommaren håller på att ta slut ! När alla sommarserier tar slut & alla nya säsonger på t.e.x: Desperate Housewives ( ;D ) , Ugly Betty, Gossip Girl m.m. Ja men så är det ju: Sommaren är kort, det mesta regnar bort!.

Ojoj, kom precis på hur klagande jag lät ;) Ja, det finns ju fördelar med att sommaren håller på att ta slut & det blir höst( även fast sommaren typ inte är slut förren i september.) Alla höstkläder som kommer & alla gamla kläder från sommaren tas bort från affärerna, när skolan börjar får man ju träffa alla vänner, & som dezzi sa idag: - Jag saknar faktist alla dagar när man går hem till kompisar efter skolan, & åker och shoppar efter en lång dag i skolan(hon sa typ så kommer inte ihåg exakt ;) ).

Så nu ska vi(jag) inte klaga utan njuta av den tiden av sommaren som finns kvar :) Det kommer ju en till nästa år ;)

puss puss (orkar inte lägga in någon bild just nu :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0