ojojoj

såg just att jag inte har lagt in några bilder på länge, dels för jag inte kan ladda in & så har jag inte haft några bra ;)
men här kommer några som kan sammanfatta sommaren.. typ iallafall ;)









1.Skolavslutningen
2. Varit i Italien
3. Badat i Cassis pool ;)
4. Gjort egna recept med Liia & Cassi
5. Varit hos mormor & morfar.
6,7: Badat & solat
8. Shoppat massor ;)
9. Varit i skäris
10. Varit med kusinerna
11. Fyllt år
12. Varit på väddö och åkt båt.
13. Ätit glass
14, 15: Varit med kompisar :)
16. Tagit massa fina kort.
17. Varit på ung 08 med vännerna <3
18. Varit på pridefestivalen :P
19. Varit på Gröna lund

Det var inte allt, men en del ;) så min sommar har varit underbar. Även fast vädret inte har varit det hela tiden.

pussar



Kommentarer
Postat av: kickan

sv: hehe.. jag vet :)

2008-08-19 @ 20:50:50
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: hannnaaaaa :]

underbara bilder där! :D

2008-08-20 @ 13:27:54
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0