länge sen. (eller ja i söndags)

;) tjotjo, har inte skrivit sen i söndags. "förlåt" :P , Men jag har varit med kompisar, varit hos mina kusiner & helt enkelt inte haft tid. Men nu så.
Ja försöker ladda upp bilder eftersomatt det typ inte går att skicka genom bluetooth längre :S(från mobilen till datorn alltså) så ja det går väl. Hoppas jag.
Idag har vi haft en vanlig skoldag. Lite roliga "kommentarer" eller vad man ska säga har man hört. Haha t.ex. Gustaf sa:
spelar det någon roll om man har kortbyxor eller långbyxor. haha, det var på gympan & vi pratade om betyg (A). Det kanske inte låter så jättekul, men tro mig det var d! 
Men så är vi i våran klass ;)

Jo juste, vi tog skolfoto i måndags :O & tankarna var väl typ såhär:
- Ser mitt hår bra ut?
- Har jag några "fläckar" i ansiktet?
- Var kommer jag stå. 
- Hur kommer bilden se ut?
-
Usch om bilden blir dålig. & sånt haha.

ja nu ska jag somsagt försöka ladda in några bilder. CYA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0