en lista,

var ganska länge sen jag la in en lista , så här är en ;)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Hon ville inte känna sig bättre än tidigare.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en vägg (A)

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Sing a long ;)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

21.48 den var 21.47 (;

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Pågen reklam på tvn ;)


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jag gick hem , klockan 18.45 typ


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

bloggar :)

8. Vad har du på dig?
Dans tröja ( zoul) & skolbyxor + svarta korta strumpor

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

hmm, kommer inte ihåg

10. När skrattade du senast?

mjo vet inte (A)


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
2 speglar, 2 ljuslyktor, 1 "anteckningstavla", högtalare, 3 tavlor, böcker på 3 hyllor, 2 fönster, tror det var allt (A)


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Näe det tror jag inte

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

haah det är inte precis en utmaning ;)


14. Vilken var den senaste film du såg?

tror att det var she's the man.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

allt !


16. Berätta åtta sanningar om dig själv som folk inte känner till.

1. jag gillar att rita (?)
2. jag sjunger inte bra, haha
3. jag är rädd för att flyga
4. jag gillar inte att städa
5. jag tycker det är skönt att åka bil långt
6. jag gillar tapas ( skrev det förut men men ;) )
7. min idol var markoolio när jag var liten
8. jag hatar små kryp
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 Alla mördare ska bort !


18. Tycker du om att dansa?

äälskar att dansa

19. George Bush?

ääh, vet inte haha

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Pojke: Leo
Flicka: Nellie
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

jaa

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0