I taket lyser stjärnorna



Såg nyss "I taket lyser stjärnorna" , skitbra , sorglig osv. Jag grät .. mycket.
Vi har läst boken i skolan förut så jag visste ju vad som skulle hända men iallafall.



Jaja nu har jag ont i magen och har helt kopplat bort att det är skolavslutning imorgon. Haha det är sjukt jag vet.. men you can´t blame me.. vädret är ju inte direkt på topp så man känner inte så mycket sommarkänslor tihi :O.
Ja men det ska bli så jävla härligt att slippa skolan i tio veckor, vi förtjänar faktiskt lov efter alla prov och så ;)
Nu ska jag fixa en liten sak till imorgon, och ni får se min skolavslutningsoufit imorgon :) Men troligen på kvällen eller så för efter "skolan" ska vi till denise och stirra. Haha nej ärligt jag vet inte vad vi ska göra.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ha en bra dag imorgon :) Jag tog studenten i fredags :)

2009-06-10 @ 10:57:02
URL: http://maddebuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0