In Gustavsberg



Japp jag befinner mig i Gustavsberg  hos farmor och syster kom idag också ....
Vi var i mölnvik (tror jag det heter) och kollade lite, fanns belle shoes och lindex och inte så mycket mer.
Vi ska snart äta jordgubbar och jag är sur på min mobilkamera. Men vad ska jag göra åt saken?
Den suger haha, men jag har ju min systemkamera men den är jobbig att ta med om jag typ ska till någon kompis eller ut någonstans så då är det ju bra att ha kameramobil, om man inte tänker på att den är sämst dåra. Kollade in på recensioner om C902 och jag var inte den enda som hade det problemet , typ en av 50 som skrev att den var bra haha.
Får väl skrapa ihop lite pengar till en billig digitalkamera, fyller ju år snart men pappa får väl utbrott på mig om jag säger att jag önskar mig en kamera så ja.. Har ju dessutom itne betalat av datorn än, puhh jobbigt läge haha  ;)
Får väl ta min gamla mobil, den har iallafall blixt så det blir lite bättre, men pappa har tappat batteriluckan i skogen hittelön till den som hittar den!!


Kolla själva att kameran är sämst på min såkallade "kameramobil"


Kommentarer
Postat av: Marre

Jasså? Vart bor du då?

2009-07-13 @ 19:59:20
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-07-13 @ 22:01:54
URL: http://juliaamandahorvath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0