Checka in sakerna !

Nu känner jag mig lite rik för en gångs skull, fick alla födelsedagspresenter idag istället för imorgon. Mest för att pappa ville se när jag öppnar allt haha ;) ( Han ska alltså stanna hemma och jobba medans vi har semester )
Som jag sa förut så fick jag 500 av farmor, och så fick jag 1000 kr av föräldrarna och 200 kr ( presentkort som man kan använda i alla affärer i Farsta centrum) av kusinerna.
Plus att jag redan hade 400 så nu ska det shoppas ;)
Av familjen fick jag också:
* En mini fotostudio! I love it! Den innehöll två lampor, ett litet stativ, själva konstruktionen om man säger så och 4 olika bakgrundsfärger: vit, svart, blå & röd.
* 4 st gossipgirl böcker, de fyra sista =)
* Scrapbook som inte var helt klart men mamma ska fixa mer på den på resan :)

Lite bilder som jag tagit i fotostudion måste jag ju bjuda på eller hur ?





Ja inte så bra, men ja övning ger färdighet inte sant ? ;)

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Va fina bilder du har i din header!

Haft en bra helg? =)

2009-07-27 @ 16:22:45
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0