jag är trött ?

Haha tro det eller ej men jag är redan trött. Kanske var för att jag väcktes klockan nio av att mina hundar skällde som jag vet inte vad. Jaja , det blev en tidig kväll, konstigt när vi har gäster brukar dom sista gå vid typ fyra :O
Jaja vi gjorde inte så mycket , jag denise och oscar gick runt lite i kvarteret och sen var vi hos denise ett tag där oscar provade smink, hmm.. Sen mötte vi hanna och gick med henne lite men hon skulle till jenny och så :)
Så nu har jag inget att göra. Har lust att sätta på en film, göra lite te , lägga mig i sängen och bara göra ingenting.

Kvällens outfit var iallafall :


Bry er inte om loggan i hörnet, eller min snygga vägg där i bakgrunden ;)

Skulle tagit mer bilder ikväll men ingen ville vara med på bild så då fick det inte bli så helt enkelt haha =)

Kommentarer
Postat av: annica

niice :D

2009-08-09 @ 19:16:44
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0