el paso de.. öhh

Haha sitter och gör spanska, kan typ hela första delen men inte den andra. Förlåt för dålig uppdatering föresten :P
Nu ska jag ladda in bilderna från igår, det gick inte igår. -.- föresten var bion jättebra :) Rolig , fast det var inte så man satt och storgarva direkt :P Dezzi & Frida följde också med :D
Nu äter jag mackor & te, min middag :P orkade inte fixa något speciellt. & vi åt ju vegetarisk lasagne på hhk ( som för övrigt var jätte äcklig (A) ) Ja och så fick reda på betygen på våra engelska saker, :P vi gjorde typ läsförståelse, hörförståelse & nån uppsats. Jag fick VG :) & vg på uppsatsen & mvg - på brevet :)
Ja nu ska jag göra det jag sagt ;) haha ska bara hämta mobilen först (A)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0