söndag.

ja nu har jag inte skrivit på länge igen, snark..
men men igår solade jag & sen kom marie & lukas, jag och lukas lekte lite & tittade på byggare bob haha ;)
sen på kvällen kom Daniel, kerstin, ebba & klara och grillade med oss :) det var jättte gott. sen kollade vi lite på melodifestivalen ( bara sveriges bidrag) & sen spelade vi buzz :D det är jätte kul. Vi åt godis & massa saker & hade jätte mysigt.
Idag:
solade lite imorse som igår , för det är så varmt ! Sen åkte jag , pappa och ida till centrum & jag köpte en bikini överdel :D . & Ida köpte hopprep ;) hihi .lite senare åkte vi till farmor för  att gratta henne på morsdag. . hihi , ja
det var också jätte mysigt , ja nu ska jag kolla vidare på parlamentet, ha det jätte bra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0