tjoolahopp

hejsan :D , vet ni ? jag har spanskaprov på onsdag, "/ haha intressant ? :) näe. aja min dag började lite speciell hehe.. jaja vi har haft ganska vanliga lektioner men Tommie var borta så vi hade ingen NO, istället övade vi på dansen . & så var jag , line och olivia i parken muusigt ;).
ja sen hade vi so & lena var förvirrad som vanligt, haha..
Sen gick jag till olivia & först så tränade hon på so provet ett tag & jag spelade på mobilen :$ haha,sen åt vi blodpudding..... ja efter det så gick vi ut & körde kubb, jag vaann :D hihi.
sen så ja åkte jag hem & nu ska jagnog dricka ´lite vaniljte, mm.. som jag sagt några gånger så äälskar jag vaniljte :D
dagens outfit , får ingen bild för någonting är fel på min data. asså det går inte att ladda in bilder varken från kamera eller mobilen :@
¤ Gult linne från asos
¤ I <3 NY tjocktröja från Usa
¤ Mörka crocker jeans från jc.

ha en bra kvääll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0