vi kör en lista eller hur ?

Vad heter du? Josefine
Vad heter du i andranamn? Estelle
Vad heter du i efternamn? Hoff
Vilken färg har du på ögonen? Alla möjliga, men grönbruna i guess
Vilken färg har du i håret? i håret ? ja du, kom och kolla i mitt hår får du se :)
Har du färgat håret någongång, isånnafall , vilken färg är din orginal? Jag har inte färgat håret , bara tonat det ( och slingat några gånger innan toningen ) min orginalfärg är lite ljusare än vad jag har nu. Men i somras var jag typ mörkmörkmörk blond.
Hur lång är du? 171 :)
Vilken skostorlek har du? 38/39
Går du på någon sport? Dancing queen
Är du morgontrött? Skojja inte ?!
Är du datanörd? Självklart, sitter framför skärmen 24/7
Hur mycket är klockan precis nu? 22.44
Vad har du ätit idag? Lite allt möjligt :)
Hur många gånger borstar du tänderna om dagen? Dos , ja alltså två
Vem pratade du i telefon sist med? Mamma
Har du rapat idag? Nej det har jag inte
Har du hostat idag? Nej inte vad jag vet :)
Har du nyst idag? Nope,
Vad har du för kläder på dig nu? Läs inlägget nedanför så får ni se
Vad har du för frisyr? Utsläppt med uppsatt lugg
Vem badade du sist med? Ojojoj det var längesen jag badade så jag kommer ärligt talat inte ihåg :$
Vem sa du nått till sist? Mommy
Vad sa du till hon/han? Aaa.. eller något sånt :P
När gick du på toa sist? Imorse .. :O
När slog nu nån sist? Jag slår alltid folk ;) *ironi*
Varför gör du dethär testet ? För att jag inte har något liv. 
Vad heter din rubrik ? Det ser du väl ?
Senaste film? American Pie - the wedding
Bästa låten? Jag har många favoriter :)
Saknar du någon? Har ingen att sakna :O haha jo det gör jag ..
Senaste smset du skickade? Orkar inte ta upp min mobil från väskan haha ;)
Vem skickade du det till? M
Vilka är hemma hos dig just nu? Mams, paps & sis
Vilka 'fönster' har du uppe på datorn just nu? Publishme & msn
När sa du senast till någon att du älskar den? Det kommer jag inte ihåg tyvärr
Vilken färg har din mobil  Blaack
Cola eller Pepsi? Cola
Sjunger du i duschen? Jaa ?
Är du tsm med någon ? Nopp
Om inte, någon på G? Nej det kan jag inte påstå
Senaste kramen? Idag
Har du någon piercing? Jag har i ryggen :).. Haha nej bara öronen
Tittar du på tv just nu? Japp
Msn? [email protected]
Pa? Neej :)
Mobilnummer? Massa sexor och åttor, resten får ni klura ut själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0